6 juin 2019 « les Boys » débarquent au CESU 21 (les mannequins de simulation sont disponibles pour nos formations)

Les mannequins de simulation de la société GAUMARD en provenance de MIAMI Floride US, distribués par la société française MEDICALEM sont désormais disponibles au CESU 21.

Ces outils de très haute technologie seront utilisés demain par les professionnels de santé formés au CESU 21. Nous remercions  le CHU de DIJON  ainsi que toutes les personnes ayant œuvrer  à la concrétisation de ce projet.

Thurday, june 6th 2019,  » The Boys  » are landing in the CESU 21 (the stimulation manikins are available for our training sessions).

The simulators manufactured by Gaumard company from Miami Florida USA, distributed in France by Medicalem company, are now available in the Emergency Care Education Center (CESU) 21, Dijon University Hospital, Burgundy France.

These high level tools will be used tomorrow by the health professionals formed by the CESU 21. We would like to thank Dijon University Hospital (CHU DIJON) and also all the people who have worked on this project.